campanya anterior

CAMPANYES ANTERIORS

Del 15 d’octubre al 15 de novembre gaudiràs de delicioses
elaboracions realitzades amb autèntica nata fresca.

Segueix La Ruta Dolça i podràs guanyar un xec de 500€.

Com participar:

  1. Compra a la pastisseria l’elaboració participant en La Ruta Dolça.
  2. Fes-te una fotografia degustant l’elaboració.
  3. Puja la fotografia al perfil de Facebook La Pastisseria com la de sempre en la secció La Ruta Dolça i indica el nom de la pastisseria on has adquirit l’elaboració.
  4. La fotografia que més “m’agrada” aconsegueixi guanyarà un xec de 500€.

Vols conèixer les pastisseries que participen a La Ruta Dolça?

Lactalis aposta per dinamitzar la pastisseria tradicional

En els darrers anys, la pastisseria tradicional ha sigut un dels sectors més castigats per la crisi econòmica.A més, degut als canvis en els hàbits de consum dels clients, s’ha d’afegir la pèrdua de la tradició de comprar en les pastisseries de barri de tota la vida.

Des del grup Lactalis, érem conscients d’aquesta situació, i vam decidir donar suport a les pastisseries tradicionals posant en marxa una acció promocional per dinamitzar, de nou, el sector, i involucrant de manera activa als pastissers i als seus clients finals. Durant els mesos d’Abril i Maig, pastisseries de tota Catalunya van participar en la primera edició de La Pastisseria com la de sempre, una promoció en la que cada una d’elles va haver de realitzar una elaboració amb nata pasteuritzada com ingredient principal.

Per aquesta campanya, es va fer servir quatre de les marques més rellevants en el mercat de la nata pasteuritzada: Président Profesional, El Castillo, Ram i Yosi. Nates que, gràcies a les seves grans funcionalitats, al seu sabor fresc i natural i al seu excel·lent bouquet, són les escollides cada dia pels grans pastissers. Per donar a conèixer les elaboracions, es va crear la web www.lapastisseriacomladesempre.es, on es va publicar una galeria de fotos amb totes les presentacions que participaven en la promoció. A la vegada, aquesta plataforma servia perquè els consumidors poguessin votar per l’elaboració que mésels hagués agradat.

Finalitzada la campanya, vam premiar tant la participació dels pastissers com la dels clients amb dos viatges: un cap de setmana per dues persones a escollir entre Londres, Lisboa o París per conèixer les millors pastisseries del món.

La Pastisseria Dani de Artés va resultar la guanyadora entre totes les participants i José Mª López, clientde la pastisseria El Artesano de Barcelona, va ser el agraciat del sorteig d’un dels viatges. 

Des de Lactalis, volem agrair la col·laboració de les pastisseries participants en aquesta edició, ja que, gràcies a elles, l’acció va ser tot un èxit. També volem animar a aquelles que no van participar en aquesta primera perquè s’uneixin en les pròximes campanyes.

Galeria de guanyadors:

La Pastisseria Dani, de la localitat d’Artés, va resultar la guanyadora entre totes les participants.

José Mª López Perea, client de la pastisseria El Artesano de Barcelona.

Pastisseria Margenat, de la localitat de Salt. Premi a l’elaboració més original de la província de Girona.

Pastisseria Cal Gumer, de la localitat d’Almenar. Premi a l’elaboració més original de la província de Lleida.

Pastisseria Caelles de Reus. Premi a l’elaboració més original de la província de Tarragona.